• Ana

SLASTEN PUDING BREZ KUHANJA

Tokrat sem naredila puding brez kuhanja, ki ima visoko vsebnost vlaknin. Se sprašujete katero skrivno sestavino sem uporabila? Sestavina z visoko vsebnostjo vlaknin je konjak moka. S pudingom iz konjak moke lahko združimo v istem obroku sladico in hkrati živilo, ki nam pomaga shujšati. Resno? Ja, vlaknine iz konjak moke nam dajo občutek sitosti in živilo ima le nekaj kalorij. S konjak moko sem prvič ustvarjala in moram povedati, da je izdelava pudinga povsem enostavna.

Poglejmo si pripravo pudinga za 2 osebi.


Sestavine:

1 žlička konjak moke (do 5g konjak moke od Pajs brez obresti)

1 žlica sladila eritritol (od Pajs brez obresti)

2 žlici kokosove moke (od Pajs brez obresti)

2 dcl mleka


Priprava:

Mleko, žličko konjak moke, sladilo in kokosovo moko damo v električni mešalnik (blender). Miksamo približno minutko oz. dokler se ne zgosti. Naredili smo puding.

Puding prelijemo v postrežne kozarčke.


Po želji puding okrasimo. Tokrat sem po pudingu dala lešnikov namaz brez dodanega sladkorja (od Pajs brez obresti) ter meringe, ki sem jih izdelala sama. Po pudingu prijajo tudi sadne kaše (npr. pasirane jagode).


Dober tek!





32 views

Ana Budin

infofitsem@gmail.com

Prehranska svetovalka in osebna trenerka fitnesa.

Lastnica portala fitsem.si, avtorica knjige "Ko zadiši po kruhu", razvoj novih receptov.

KONTAKTNI PODATKI PODJETJA:

Matjaž Budin s.p.

Zapučke 16B

5290 Šempeter pri Gorici

e-mail: infofitsem@gmail.com

POGOJI POSLOVANJA