• Ana

NERESNICA O POČEPIH

Updated: Feb 13, 2019

Ojla,

današnja objava bo na temo statičnega raztezanja, ki ga opravimo po treningu.

Zakaj po treningu?

Klasično raztezanje zmanjša nivo mišične aktivacije, kar pomeni da je bolj primerno za sprostitev mišice (če ga že opravimo ga opravimo po treningu). Klasičnega raztezanja nikakor ne opravljajmo po težkem treningu, kadar čutimo bolečino ali visoko utrujenost v mišici. Namen klasičnega raztezanja po vadbi je sprostitev mišice, kar pomeni da z raztezanjem ne pretiravamo. Saj bi že od vadbe natrgana mišična vlakna z izdatnim raztezanjem samo še bolj natrgali. Torej, če raztezanje opravljamo po intenzivnejši vadbi nikakor ne smemo čutiti bolečine, temveč le rahlo raztezanje mišice.

VAJA 1: RAZTEG MIŠICE ILIOPSOAS (MIŠICE UPOGIBALKE KOLKA)

Raztezamo tako, da boke potisnemo naprej proti tlom.

📷

VAJA 2: RAZTEG QUADRICEPSA

Raztezamo tako, da koleno ene noge pokrčimo, trup pa spustimo nazaj.

📷

VAJA 3: RAZTEG ZADNJE LOŽE

Raztezamo tako, da se s trupom pomaknemo naprej ob iztegnjenem kolenu ene noge. Hrbet skušamo ohranjati raven.

📷

VAJA 4: RAZTEG MIŠIC PRIMIKALK STEGNA

Raztezamo se tako, da se postavimo v položaj kot prikazuje slika. Stopala skušamo postaviti čim bližje medenici, s trupom pa se pomaknemo rahlo naprej.

📷

VAJA 5: RAZTEG MEČNIH MIŠIC

Raztezamo tako, da skušamo spustiti trup čim nižje k tlom, stopalo zadnje noge pa je na tleh.

📷

VAJA 6: RAZTEG MIŠICE GLUTEUS (IZTEGOVALKE KOLKA)

Raztezamo se tako, da se postavimo v položaj kot prikazuje slika. Bolj kot spustimo trup proti tlom, bolj mišice raztezamo.

📷

VAJA 7: RAZTEG RAMENA

Raztezamo tako, da se s trupom spustimo rahlo naprej.

📷

Upam, da vam tokraten blog zapis prišel prav, ko boste iskali primerne vaje, s katerimi želite zaključiti trening.

Se vam je zdela objava koristna in bi zanimala še koga? Delite zapis z njim :)

"Se beremo" spet naslednji teden :)

6 views

Ana Budin

infofitsem@gmail.com

Prehranska svetovalka in osebna trenerka fitnesa.

Lastnica portala fitsem.si, avtorica knjige "Ko zadiši po kruhu", razvoj novih receptov.

KONTAKTNI PODATKI PODJETJA:

Matjaž Budin s.p.

Zapučke 16B

5290 Šempeter pri Gorici

e-mail: infofitsem@gmail.com

POGOJI POSLOVANJA