• Ana

LCHF GRISINI


Sestavine:

Mleti mandlji 100g

Mleto laneno seme 110g

Chia semena 15g

Psyllium (indijski trpotec) 8g

Voda 240 ml

Sol 1 majhna žlička


Za premaz:

1 rumenjak

Sezamova semena


Priprava:

Vse sestavine z mešalnikom zmešamo dokler ne dobimo testa. Testo spravimo v hladilnik za 20 min, ker tako dobimo še bolj kompaktno testo. Vzamemo košček testa, ga oblikujemo v kroglico ter ga nato z rokami razvaljamo v valjčke (kot da bi delali njoke). Valjčke dolge približno 20 cm postavimo v pekač, ki smo ga obložili s peki papirjem. Valjčke premažemo z rumenjakom ter posujemo s sezamovim semenom.

Pečemo 50 min na 175 stopinj celzija in grisini so pripravljeni :) Iz zgornje količine testa sem naredila 15 grisinov.




0 views

Ana Budin

infofitsem@gmail.com

Prehranska svetovalka in osebna trenerka fitnesa.

Lastnica portala fitsem.si, avtorica knjige "Ko zadiši po kruhu", razvoj novih receptov.

KONTAKTNI PODATKI PODJETJA:

Matjaž Budin s.p.

Zapučke 16B

5290 Šempeter pri Gorici

e-mail: infofitsem@gmail.com

POGOJI POSLOVANJA