• Ana

KVINOJIN NARASTEK


Način, kako lahko pripravimo kvinojo. Lahko naredimo kvinojin beljakovinski narastek. Poglejmo si recept :)


Sestavine:

1 čebula

3 jajca

260g kvinoje

Začimbe (sol, poper)

Parmezan


Priprava:

Kvinojo skuhamo v osoljeni vodi (približno 15 min oz. kot je navedeno na embalaži).


Med kuhanjem kvinoje pripravimo ostale sestavine. Čebulo nasekljamo. Jajca in ricotto skupaj zmešamo z električnim mešalnikom. Dodamo nasekljano čebulo in skuhano kvinojo. Začinimo s soljo in poprom (po želji). Vse dobro premešamo s kuhinjsko lopatico. Maso prelijemo v pekač za peko.


Potisnemo v pečico na 200 stopinj celzija za približno 30 min, da se na vrhu rahlo zlato obarva. Ko je narastek pečen, po vrhu naribamo parmezan.


Količina zadostuje za 2-3 osebe.

Nasvet: V narastek lahko dodate tudi nariban sir (gavda, parmezan, gorgonzola...)






0 views

Ana Budin

infofitsem@gmail.com

Prehranska svetovalka in osebna trenerka fitnesa.

Lastnica portala fitsem.si, avtorica knjige "Ko zadiši po kruhu", razvoj novih receptov.

KONTAKTNI PODATKI PODJETJA:

Matjaž Budin s.p.

Zapučke 16B

5290 Šempeter pri Gorici

e-mail: infofitsem@gmail.com

POGOJI POSLOVANJA