• Ana

KAKO SESTAVIMO ZDRAV KROŽNIK?

Ojla,

Kako sestaviš svoj krožnik? Pri obrokih se potrudimo in pravilno sestavimo svoj krožnik z živili.

Naj bo naš obrok paleta različnih barv makrohranil. Razdelimo svoj krožnik za glavne jedi vizualno na 4 dele in ga napolnimo z beljakovinami (kos mesa, stročnice, tofu, ribe, jajca, skuta...) maščobami (olivno olje, avokado, maslo, kokosovo olje, laneno olje, konopljino olje...), veliko zelenjave (zelena solata, paradižnik, paprika, bučke, česen, čebula, jajčevci, brokoli, cvetača, zelena, zelje, buča...) ter nekaj polnovrednih ogljikovih hidratov (ajda, kvinoja, leča, rjavi riž, stročnice...).

Za malico in zajtrk prav tako izbirajmo zdrava živila, tista ki ohranjajo enakomerno raven sladkorja v krvi. Izberimo kombinacijo beljakovin/maščob z zelenjavo/kosom sadja. Npr.: Skuta in korenček/ arašidovo maslo in jabolko.

Poleg pravilne izbire živil, moramo biti pozorni tudi na količine živil. S spodnjo slikico sem ponazorila količino nekaterih živil. Zelenjavo (zelena solata, cvetača, brokoli, korenček, bučke, paradižnik, zelje, kumara, paprika, redkvica, zelena...) lahko jemo v neomejenih količinah, saj ima zelo malo kalorij.

📷

Upam, da vam je bil zapis v pomoč pri sestavi vaših zdravih obrokov.

Lep pozdrav do naslednjega zapisa,

0 views

Ana Budin

infofitsem@gmail.com

Prehranska svetovalka in osebna trenerka fitnesa.

Lastnica portala fitsem.si, avtorica knjige "Ko zadiši po kruhu", razvoj novih receptov.

KONTAKTNI PODATKI PODJETJA:

Matjaž Budin s.p.

Zapučke 16B

5290 Šempeter pri Gorici

e-mail: infofitsem@gmail.com

POGOJI POSLOVANJA