• Ana

10 NASVETOV ZA MOTIVACIJO PRI ZDRAVIH NAVADAH


Nimam časa...V službi je bilo prenaporno...Danes se ne počutim dobro...so le izgovori zakaj smo spet izpustili športno aktivnost.


V večernih urah se težko odpovemo nezdravim prigrizkom. Kako pa ne, če je za nami naporen dan, otroke smo dali na spanje in ostalo nam je še malo časa za sprostitev ob gledanju televizije. Hitro pride potreba po nezdravih prigrizkih, kot nagrada po napornem dnevu.


Kako se odvaditi slabih navad in premagati izgovore? Predstavila ti bom nekaj nasvetov, s katerim lahko postaneš bolj motivirana pri vadbi in prehrani.


1. Zapisuj si. Izdelaj si vadbeni in prehranski dnevnik, kjer si boš zapisovala zaužite obroke in športne aktivnosti na tedenski ravni. Najdi vsaj dvakrat na teden čas za vadbo. Če ne gre popoldan ali proti večeru, lahko narediš trening pred službo.

2. Postavi si kratkoročne cilje. Namesto »želim shujšati«, si zastavi bolj specifične cilje, kot je »želim shujšati 1 kilogram« Spremljaj svoj napredek s pomočjo dnevnika.

3. Najdi aktivnost, ki te veseli. Če imaš vadbo rada, se je boš tudi z veseljem udeležila. Razišči kakšna vadba te veseli. So to vaje za moč v fitnesu, pilates, mogoče vadba s plesnimi koraki?

4. Napiši si zdrave nadomestke živil. Izpiši si živila, ki so zdrav nadomestek tistim, ki jih ne moremo uvrstiti med zdrava živila. Na primer: Izberi ajdovo kašo namesto klasičnih testenin.

5. Naj bo zabavno! Če si tip osebe, ki ti postane prehitro dolgčas, lahko izbereš različne tipe vadb. Enkrat izberi vaje za moč, drugič vadbo pilatesa, vadbo ki vsebuje plesno koreografijo, naslednjič pa vadbo na kolesu.

6. Planiraj svoje malice in jih odnesi s seboj. Tako boš imela zdravo izbiro na dosegu roke. Primer: Grški jogurt in pest oreščkov, skuta in banana.

6. Treniraj v športni opremi, ki je udobna, moderna in v kateri si sama sebi všeč. Tako boš komaj čakala, da se oblečeš v športna oblačila in narediš trening.

8. Najdi si družbo. V primeru, da je tvoja motivacija večja v družbi, lahko telovadiš s prijateljico. Tako bosta motivacija ena drugi.

9. Pripravi si seznam zdravih večernih prigrizkov. Zapiši si recepte enostavnih, a zdravih prigrizkov. Pripravi si jih v večernih urah namesto nezdravih prigrizkov.

Primer: Pečena čičerika v pečici namesto čipsa, grški jogurt in žlička medu namesto sladice.

10. Po vadbi si privošči nagrado. Po vadbi lahko poješ svojo najljubšo malico. Vendar vseeno pazi na količino.


Začni in ne pozabi, da se boš po vadbi počutila zadovoljna in polna energije.

Pozdravček,

Ana

99 views

Ana Budin

infofitsem@gmail.com

Prehranska svetovalka in osebna trenerka fitnesa.

Lastnica portala fitsem.si, avtorica knjige "Ko zadiši po kruhu", razvoj novih receptov.

KONTAKTNI PODATKI PODJETJA:

Matjaž Budin s.p.

Zapučke 16B

5290 Šempeter pri Gorici

e-mail: infofitsem@gmail.com

POGOJI POSLOVANJA