• Ana

10 NASVETOV KAKO LAHKO OHRANJAŠ MOTIVACIJO

Ojla,

veliko ljudi se odloči biti bolj aktivni ravno pred poletjem in po novem letu (novoletne zaobljube). Kaj nas motivira v teh primerih? V prvem primeru je to seveda lepo oblikovano telo pred poletjem, v drugem pa izpolnitev obljube in pa verjetno strah pred razočaranjem sebe i okolice.

Kako pa doseči, da bi bili aktivni skozi celo leto in bi obdržali motivacijo za daljše obdobje?

V nadaljevanju sem pripravila 10 nasvetov, ki ti lahko pomagajo ohraniti motivacijo:

1.NAJDI CILJ

Vprašaj se, kaj je razlog, da želiš spremeniti svoj življenjski slog: Želiš preteči polmaraton? Želiš biti zgled svojim otrokom? Želiš izboljšati svoje zdravje? Okoli svojega cilja si lahko tudi narediš vision board (oz miselni vzorec), kjer so napisani cilji, slike in citati, ki te motivirajo.

2. NAJDI DRUŽBO

Treninga se lahko lotiš s prijateljico, ali s katerim od družinskih članov. Med seboj se lahko vzpodbujate, primerjate in si postavljate izzive.

3. SPREMENI VADBENO RUTINO

Če si naveličan teka na tekočem traku, poskusi teči zunaj. Poskusiš lahko z dvigovanjem uteži, z novo vadbo (vodene vadbe v fitnesu, novi šport…), v kateri boš našel veselje in jo boš obiskoval z zadovoljstvom.

4. SPREMENI PREHRANO

Poišči nove recepte, zdrava hrana je lahko tudi okusna. Zdrav način prehranjevanja ne pomeni tudi stradanje. Jaz se prehranjujem zdravo, a ničemur se ne odpovedujem, ker si znam pripraviti zdrave in okusne obroke.

5. PRIDRUŽI SE SKUPINI, NISI SAM!

Če se počutiš osamljeno s svojim novim ciljem se lahko pridružiš isto mislečim. Vključi se v vadbeno skupino, k pohodnikom, skupinam na FB, ki imajo iste interese kot ti. Vabljeni v mojo zaprto skupino "Aktivni z Ano", kjer se motiviramo, delimo nasvete in dosegamo svoje cilje.

6. SPREMLJAJ NAPREDEK

Ne pozabi redno spremljati svojega napredka, saj boš le tako realno videl kako napreduješ. Npr. naredi kljukico na koledarju, zapiši si v kolikšnem času si pretekel 5 km, zapisuj si dnevnik prehrane, spremljaj obremenitve v fitnesu…

7. NOVA ŠPORTNA OPREMA

Boljša in kvaliteta športna oprema ne dela čudežev, ampak lahko pa pripomore k bolj kvalitetnem opravljanju treningov, ter k boljšemu počutju. Če se v športni opremi počutiš dobro, boš v njo tudi lažje zlezel :)

8. IZDELAJ SI LISTO NAJLJUBŠE GLASBE

Izberi svoje najljubše pesmi in si izdelaj listo muzike, ki te bo spremljala na tvojih treningih. Mene glasba motivira in mi da občutek večje samozavesti. Kaj pa tebi?

9. MOTIVIRAJ SE Z NAGRADO, KI NI HRANA

Vsak osebni uspeh je potrebno tudi nagraditi. Tukaj seveda ne mislim na sladkarije in na nezdravo hrano. Imam boljši predlog. Npr. če se dva tedna držiš urnika treningov, si privošči uro masaže, kupi si kakšen boljši kos športne opreme…

10. NAČRTUJ VADBO

Vsak izgovor je dober: "cel dan sem bil v službi", "imam otroke", "nimam časa", "utrujen sem". Sigurno lahko najdeš 2x na teden 1 urico zase. Izkoristi jo za telovadbo. Počutil se boš boljše in postal boš tudi boljše volje.

Tako, upam da sem ti z nasveti pomagala in da boš našel načine, ki bodo vzdrževali tvoj nivo motivacije.

0 views

Ana Budin

infofitsem@gmail.com

Prehranska svetovalka in osebna trenerka fitnesa.

Lastnica portala fitsem.si, avtorica knjige "Ko zadiši po kruhu", razvoj novih receptov.

KONTAKTNI PODATKI PODJETJA:

Matjaž Budin s.p.

Zapučke 16B

5290 Šempeter pri Gorici

e-mail: infofitsem@gmail.com

POGOJI POSLOVANJA