• Ana

ČRNI RIŽ S PAPRIKINO OMAKO

Ojla,

med zadnjim nakupovanjem hrane sem iskala novo živilo, ki bi ga lahko poskusila. Na polici sem zagledala črni riž, in ga takoj dodala v košarico. Hitro je nastal receptek :) Riž mi je zelo všeč! Težko je opisati okus, nič specifičnega, ampak lahko rečem, da imam rahlo občutek, kot da bi jedla recimo ječmen. Je tudi bolj trde strukture.

Primerjava med črnim in basmati rižem (na 100g):

Črni riž ima 4,2g vlaknin / Dolgozrnati basmati riž pa 0,7g. Črni riž vsebuje tudi Fosfor (51%PDV) in Magnezij (38%PDV).


Sestavine:

Črni riž

Maslo

Čebula

Pršut

Paprika

Kisla smetana

Začimbe (sol, poper, začimbe po želji)


Priprava: Skuhamo črni riž (30min). Med tem lahko pripravimo paprikino omako. Najprej popečemo čebulo, nato dodamo še pršut. Pečemo nekaj minut, nato dodamo papriko. Dodamo malo vode. Dušimo v ponvi. Na koncu dodamo še žlico ali dve kisle smetane, začinimo in omaka je pripravljena.



0 views

Ana Budin

infofitsem@gmail.com

Prehranska svetovalka in osebna trenerka fitnesa.

Lastnica portala fitsem.si, avtorica knjige "Ko zadiši po kruhu", razvoj novih receptov.

KONTAKTNI PODATKI PODJETJA:

Matjaž Budin s.p.

Zapučke 16B

5290 Šempeter pri Gorici

e-mail: infofitsem@gmail.com

POGOJI POSLOVANJA